2019年9月11日星期三

護喉潤聲中秋節:潮州醃漬20年鹹檸檬燉湯 (食一粒少一粒)


呢排咁多朋友仔在商場唱歌,大家記得要護喉潤聲,留力到最後啊!

禮多人不怪,中秋節前夕,先祝大家人月兩團圓。承接相關舊文,今次再來「西九」我的中午飯堂「遊園.茶記」吃晚餐,特別約了好友 ViuTV Pinky 羅沛琪,聚舊一番。





同佢幾個月冇見,一碰頭就互 mean 嘴一番,全晚笑到肚痛 XD




邊食邊 update 近況。先來地道港式懷舊飲品「脆脆柯華田」$30 和「鹹檸七」$38



今晚我哋玩浮誇演技 XD「鹹檸檬燉鵝湯」$48



用由潮州帶來,醃漬已 20年的鹹檸檬燉湯,具下火補肺護喉潤聲之效,立秋後的現在飲最啱,而且係食一粒就無一粒的 20年之寶:



配鵝肉作搭檔也少見,味道甚似水鴨湯,潤而不燥:



上次來吃過燒味,好得;今次一心想來吃滷水鵝,可惜賣哂 (建議大家預留)。改點「滷水五花腩拼滷水鵝肝」$148



呢味好得 Pinky 歡心,成碟差不多被佢佔據。鵝肝粉嫩不膩,要吃:



滷水汁屬偏向嶺東風味,用潮州南薑、揭陽醬油、桂皮、川椒、八角、蒜等熬製,另外我相信有加「滷水膽」,放食材滷至入味。吃此五花腩,一定要沾潮州辣椒油及白醋,貫徹風味:



另外拼盤已附送鵝紅及豆腐,整整一大盤,陣容相當頂盛:



飲完鹹檸檬做的凍飲和湯,小菜也來個「柑桔肉排」$108



味似西檸骨,卻更含蓄,甚有回甘陳皮的那種餘韻。柑桔,還是老的有深度。

到 Pinky 開心表演「松露野菌雞球煲仔飯」$178


即點即弄,立秋也正好拉開食煲仔菜的序幕:



將飯、餸襯熱撈勻,熱蒸氣散發松露香,香透,嗅覺的享受:



材料還有本菇與滑雞,相當足味,建議不用落任何甜豉油或調味,以免影響黑松露原有的香味。



甜品點了我同事吃過推薦的「黑芝麻奶凍」$35



惹味山楂糕」$30





此店仍是免收加一,不收茶芥 (有免費開水供應),服務也好。當晚我漏低把雨傘,佢地有幫我 keep 住,仲打番俾我,在此感謝店員 V 小姐。



最後溫提,嚟緊 Pinky 套新電視劇 (有凸破性演出) 在 ViuTV99 首播 (先兩日「15分鐘熱度」都有介紹),佢小女子的演技獲得不少行家讚賞,大家要多多支持!




「遊園.茶記」
地址:九龍尖沙咀柯士甸道西88號戲曲中心地下2-3號舖
電話:2320 7455
營業時間:星期一至日,早上十一時至晚上十一時





若你喜歡此部落格,也請你 like 一 like,感激!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...